Naruto Manga

Page 3 of 3 Previous  1, 2, 3

Go down

Re: Naruto Manga

Post by GoW00 on Sat Nov 29, 2008 12:23 pm

I think tsunade is gonna try her hardest to save kakashi like when she tried to heal naruto when kabuto cut naruto's organ or something, and when she tried to save that guy that she liked a lot.
avatar
GoW00
Special-jounin lvl 1
Special-jounin lvl 1

Posts : 266
Join date : 2008-11-28
Age : 26
Location : City of Sin

View user profile

Back to top Go down

Re: Naruto Manga

Post by gician on Sun Nov 30, 2008 10:38 pm

agree....i don't want kakashi to die Sad
avatar
gician
Sands Of Time
Sands Of Time

Posts : 434
Join date : 2008-11-01
Age : 26
Location : Serbia

View user profile

Back to top Go down

Re: Naruto Manga

Post by kkillerR on Mon Dec 01, 2008 11:09 pm

agreed.. Smile
avatar
kkillerR
Will of the Glacier
Will of the Glacier

Posts : 373
Join date : 2008-11-06
Location : ICE

View user profile

Back to top Go down

Re: Naruto Manga

Post by nalim on Tue Dec 02, 2008 11:42 pm

if kakashi and tsunade die who will tell naruto bouth his father ? e,e
avatar
nalim
Nature`s Blessing
Nature`s Blessing

Posts : 227
Join date : 2008-11-10
Age : 25
Location : Serbia

View user profile

Back to top Go down

Re: Naruto Manga

Post by gician on Wed Dec 03, 2008 9:00 pm

anyone remember the frog then Jirayai give to naruto. well i think it might know the truth.
avatar
gician
Sands Of Time
Sands Of Time

Posts : 434
Join date : 2008-11-01
Age : 26
Location : Serbia

View user profile

Back to top Go down

Re: Naruto Manga

Post by gician on Thu Dec 18, 2008 8:55 pm

Anyone watch the newest episod of Naruto manga?
avatar
gician
Sands Of Time
Sands Of Time

Posts : 434
Join date : 2008-11-01
Age : 26
Location : Serbia

View user profile

Back to top Go down

Re: Naruto Manga

Post by VanHelsing on Sun Feb 01, 2009 3:02 pm

Kakashi better god mod his arse out of this. xD
avatar
VanHelsing
Genin

Posts : 39
Join date : 2009-01-31
Age : 26
Location : Guam o.o

View user profile http://myspace.com/purebrut_16

Back to top Go down

Kakashi

Post by Fukarikika on Sat Feb 21, 2009 7:28 am

I dont think Kakashi is going to die lol cuz he still has to fight Tobi who is rumoured to be Obito, Kakshi's old squad member.
avatar
Fukarikika
Genin

Posts : 27
Join date : 2009-02-20
Age : 25
Location : Current

View user profile

Back to top Go down

Re: Naruto Manga

Post by Fukarikika on Sun Feb 22, 2009 10:51 am

Has anyone read naruto 436....its awesome. they finally show the real pain...
avatar
Fukarikika
Genin

Posts : 27
Join date : 2009-02-20
Age : 25
Location : Current

View user profile

Back to top Go down

Re: Naruto Manga

Post by kkillerR on Fri Feb 27, 2009 7:18 am

is kakashi really dead?
avatar
kkillerR
Will of the Glacier
Will of the Glacier

Posts : 373
Join date : 2008-11-06
Location : ICE

View user profile

Back to top Go down

Re: Naruto Manga

Post by arbuti on Fri Feb 27, 2009 1:07 pm

Not really . He wants to quit from manga to able to spam missions on TNR manually xD
avatar
arbuti
Jounin
Jounin

Posts : 86
Join date : 2008-11-08
Age : 33
Location : Current

View user profile

Back to top Go down

Re: Naruto Manga

Post by GoW00 on Tue Mar 03, 2009 9:30 pm

Hinata DIED!!!!!!!!!! Why!!!!!!!!!!!!?????????
She finally tells Naruto she loves him and boom dead
DD: Sad
avatar
GoW00
Special-jounin lvl 1
Special-jounin lvl 1

Posts : 266
Join date : 2008-11-28
Age : 26
Location : City of Sin

View user profile

Back to top Go down

Re: Naruto Manga

Post by arbuti on Tue Mar 03, 2009 9:43 pm

But it's good to know that you're still alive. ltns Mad
avatar
arbuti
Jounin
Jounin

Posts : 86
Join date : 2008-11-08
Age : 33
Location : Current

View user profile

Back to top Go down

Re: Naruto Manga

Post by kkillerR on Sat Apr 18, 2009 12:11 am

the latest manga of naruto was too short
avatar
kkillerR
Will of the Glacier
Will of the Glacier

Posts : 373
Join date : 2008-11-06
Location : ICE

View user profile

Back to top Go down

Re: Naruto Manga

Post by nana on Sat Apr 18, 2009 10:58 pm

damn o.o...without reading it i guessed the entire story line of it o.o......as i've said before ...its a stupid manga .___. and as thus...the authors gonna end it in the easiest known way....killing everyone off o.o ...
avatar
nana

♥

Posts : 91
Join date : 2008-11-20

View user profile

Back to top Go down

Re: Naruto Manga

Post by UchihaFei on Fri May 29, 2009 12:18 am

449 xD KAKASHI LIVES! *ish happy*

*btw Hinata is alive to o.o *
avatar
UchihaFei
Jounin
Jounin

Posts : 153
Join date : 2009-02-17

View user profile

Back to top Go down

Re: Naruto Manga

Post by okurameni on Sat Jun 06, 2009 5:24 pm

lol i can't stop laughing after last chapter

there are so many ppl with nics like 6th hokage or rukudaimekage
cuz they though Naruto's gonna be next
and now i'm just laughing at them
avatar
okurameni
Chuunin
Chuunin

Posts : 40
Join date : 2009-05-30
Age : 30
Location : Poland

View user profile

Back to top Go down

Re: Naruto Manga

Post by chanman20 on Sun Jun 07, 2009 6:28 am

lol yeah but i can't wait till next week now i wanna see whats going to happen
avatar
chanman20
Academic Student

Posts : 8
Join date : 2009-06-06

View user profile

Back to top Go down

Re: Naruto Manga

Post by Pain_Without_End on Sun Jun 14, 2009 4:02 am

no more, the next are DANZO

Pain_Without_End
Academic Student

Posts : 6
Join date : 2009-06-08
Age : 30
Location : São Paulo - Brazil

View user profile

Back to top Go down

Re: Naruto Manga

Post by Alinush on Fri Dec 24, 2010 3:46 am

Naruto FTW ^_^
avatar
Alinush
Academic Student

Posts : 10
Join date : 2010-12-18
Age : 27

View user profile

Back to top Go down

Re: Naruto Manga

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 3 of 3 Previous  1, 2, 3

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum